Are Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Har gått flere runder frem og tilbake med meg selv om jeg skal få den godkjent selv eller ikke. Har egentlig ikke brukt for bilen og har ikke tid til å gjøre noe selv. Ble kjøp for 2-3 år siden for å ha en god pendlerbil, men har sluttet og pendle med bil og trenger den strengt tatt ikke ... Men trives godt i den og man får vel ikke mer luksus for denne prisen enn dette? Sort skinn og treinteriør inkludert ratt. Selges ikke for kr 5000,- da får jeg den heller godkjent ved anledning og beholder den i 1 år til. Har defa kupe- og motorvarmer. Mangellappen ser stygg ut men er i hovedsak polere frontlyktene, bytte noen pærer, bremser bak og en bærekule. Interiøeret er fint og ingen typiske "hofteskader", varme i rygg på begge sider, usikker på om det er varme i sittepute. Alt ellers foruten parksensorer fungerer godt, de har gode og dårlige dager. Bilen har en bulk i siden etter et rådyr løp inn i den, og har typisk 210 rust.. http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72073754 Står i Oslo og er i daglig bruk når jeg ikke gidder å ta buss.... Kan vurdere innbytte i en annen Mercedes, men da med relativt ny EU. Gjerne CE... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts