gr8pics Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Mener å huske jeg så en tråd med bilder og forklaring her inne på dette, men finner den ikke igjen, noen som kan hjelpe? Har S211 facelift, to knappers versionen, vet det er et plastklips inni som skal ut, men usikker på hvordan jeg får løsnet den uten å brekke den. Kjøpt denne, som jeg synes var billig, eneste jeg fant med logo på http://www.mbscashopen.se/ckm-store/tillbehor/nyckelskal-2-knappars-1st-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 da jeg skulle bytte på min 210 var det flere filmer på youtube så anbefaler å sjekke der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 11, 2016 Author Share Posted April 11, 2016 Har allerede sjekket, men finner ikke noen video på min 2 knappers nøkkel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 på min med 2 knapper var det likt de med 3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts