Kjell Arne Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Er det avtalt noe for vårmønstring på Lagunen 5.Mai ? Eg har bestilt "full pakke" på Gol for bilen men ikkje hotell ennå da eg ser det er tilbud "bo 3 døgn betal for kun 2 døgn", kanskje kjøre til Gol på Torsdag ?. Noen fra Bergens-området som har lagt ein slagplan ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Hei. Hvis vi reiser til Gol reiser vi torsdag formidag . vårmønstringen er jeg på jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted April 10, 2016 Author Share Posted April 10, 2016 Me kan jo ta oss eit lokal møte uka før Gol, eventuelt møtes på Roalds Kro Onsdag den 18. Mai ? Er i India(Jobb) no, men kommer heim rundt den 1.Mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonny S212 Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Det må vi få til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Pleier å kjøre til gol på torsdagen må bare sjekke om jeg får fri fredagen. På vårmønstringen kommer jeg og en kompis kl 08.00. Skal gå vakt for Mbkn. Men Mb entusiastklubb er alltid velkommen til å stille sammen med Mbkn. Men er forsåvidt greit å komme før 10, for plass med de andre mercene før det blir fullt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted April 11, 2016 Share Posted April 11, 2016 Jeg kjører til Gol midt på dagen fredag tenker jeg. Kjører gjerne sammen med andre om det passer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Var ikke noe på Roalds idag vel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Nordvik Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Nå har jeg meldt meg på også. er det noen stemning for å kjøre sammen østover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted May 19, 2016 Author Share Posted May 19, 2016 Min plan er å kjøre fra Bergen(Bønes) ca klokka 12 på Torsdagen, kjører gjerne i lag med andre og er fleksibel på tidspunktet men ikkje for seint på Torsdagen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Kjører fra Bergen (Bønes) torsdagen jeg og men mulig det blir litt seint på dagen. Jobb til 15.00 hvert fall, også må jeg plukke om de andre som skal sitte på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Nordvik Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 Jeg tenkte å kjøre i 11 tiden, har sendt mail til Mercedes på Gol om det er muligt å komme innom til de å ta en liten vask og stell av bilen før jeg kjører opp i sentrum, og hvis det går i orden så må jeg sikkert være der i 3 tiden tenker jeg, sikkert plass til deg og Kjell Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted May 20, 2016 Author Share Posted May 20, 2016 Har planer om å vaske/klargjøre bilen på Fredagen, noen som veit om ett selv-vask i Gol der ein har tilgang til høytrykk vasker etc. ? Mercedes på Gol er vel åpen Fredagen.. Må vel kjøre via E16 no når R-7 er stengt etter brannen i går, litt lengre kjøretid den veien så det går vel nesten 5 timer med normal fart ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Har sett etter selvask anlegg på gol før men ikke funnet noe. Fikk forøvrig lov av resepsjonen å vaske bilen torsdagen forrige gang. På baksiden av pers, der det vanligvis er vaskeplass lørdags morning. Helt greit trykk i slangen. Går vel enn 4,5 til 5 timer den andre veien, håper det ikke sludder slik som ifjor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Nordvik Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Tror de kommer til å åpne tunellen før torsdag, ellers er jo Aurland-Hol en fin vei, det er jo meldt fint vær. jeg fikk ikke svar fra Mercedes Gol, de tenkte sikkert det vare en jækla Bergenser som skulle vaske gratis. hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted May 20, 2016 Share Posted May 20, 2016 Det er selvvask på hotellet. Drar ut brannslangen på baksiden Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 kommer til å reise på fredag fomiddag trur eg. men det ser ut som dei fleste reiser på tordag. Håper på felleskjøring om det passer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Nordvik Posted May 21, 2016 Share Posted May 21, 2016 Reiser Torsdag jeg også, det er, bo 3 og betal for 2 netter på Pers. Vi som reiser Torsdagen skal vi ha et felles oppmøte ex McDonald på Lagunen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted May 22, 2016 Author Share Posted May 22, 2016 Eg er med på felles møte oppmøte/kjøring på torsdag, bare gi med tid og plass Er bare ut etter høytrykks-vasker i Gol da resten tar eg med, er nødvendig å spyle godt før håndvask. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Nordvik Posted May 22, 2016 Share Posted May 22, 2016 Skal vi si kl 1200 på Esso Nesttun ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Arne Posted May 23, 2016 Author Share Posted May 23, 2016 Klokka 1200 på Esso Nesttun høres fint ut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted May 23, 2016 Share Posted May 23, 2016 er det abselutt ingen som skal kjøra på fredag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Nordvik Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Du må nok ta deg fri på fredag og møte opp kl 1200 på Esso Nesttun Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 Hei. Jeg kjører oppover fredag midt på dagen...slår gjerne følge Hans Kåre. Du treffer meg evt¨på 92082757 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted May 25, 2016 Share Posted May 25, 2016 digg. eg er på vei frå stord etter kl 11. kor kjører du i frå og slikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Posted May 26, 2016 Share Posted May 26, 2016 Hei. Jeg kjører fra Arna, litt usikker på tidspunkt. Men vil tro jeg er klar i 13 - 14 tiden. Da rekker vi godt grillingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts