Jump to content

Vårmønstring / Gol 2016


Kjell Arne

Recommended Posts

Er det avtalt noe for vårmønstring på Lagunen 5.Mai ?

 

Eg har bestilt "full pakke" på Gol for bilen men ikkje hotell ennå da eg ser det er tilbud "bo 3 døgn betal for kun 2 døgn", kanskje kjøre til Gol på Torsdag ?. Noen fra Bergens-området som har lagt ein slagplan ?

Link to comment
Share on other sites

Pleier å kjøre til gol på torsdagen  :D må bare sjekke om jeg får fri fredagen. På vårmønstringen kommer jeg og en kompis kl 08.00. Skal gå vakt for Mbkn. Men Mb entusiastklubb er alltid velkommen til å stille sammen med Mbkn. Men er forsåvidt greit å komme før 10, for plass med de andre mercene før det blir fullt.  8)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg tenkte å kjøre i 11 tiden, har sendt mail til Mercedes på Gol om det er muligt å komme innom til de å ta en liten vask og stell av bilen før jeg kjører opp i sentrum, og hvis det går i orden så må jeg sikkert være der i 3 tiden tenker jeg, sikkert plass til deg og Kjell Arne

Link to comment
Share on other sites

Har planer om å vaske/klargjøre bilen på Fredagen, noen som veit om ett selv-vask i Gol der ein har tilgang til høytrykk vasker etc. ? Mercedes på Gol er vel åpen Fredagen.. 

 

Må vel kjøre via E16 no når R-7 er stengt etter brannen i går, litt lengre kjøretid den veien så det går vel nesten 5 timer med normal fart ?

Link to comment
Share on other sites

Har sett etter selvask anlegg på gol før men ikke funnet noe. Fikk forøvrig lov av resepsjonen å vaske bilen torsdagen forrige gang. På baksiden  av pers, der det vanligvis er vaskeplass lørdags morning. Helt greit trykk i slangen.

 

Går vel enn 4,5 til 5 timer den andre veien, håper det ikke sludder slik som ifjor  8)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...