gr8pics Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 men kan fint fikses opp for den som vil ha billig arbeidsbil, evt oppgradere din egen med mange fine deler http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=73953025 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Fineste delebilen jeg har sett på lenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 9, 2016 Author Share Posted April 9, 2016 Hehe, kanskje jeg skal droppe å selge den som delebil allikevel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 Neida, bare å kalle den hva du vil. Men det var da et fristende tilbud, så den selger seg nok selv i løpet av kort tid. Hadde jeg vært 17 år å sett den annonsen der, så hadde jeg kjøpt bilen å gjort den klar til 18 års dagen min. Sikkert flere enn bare meg som tenker det Også sort skinninteriør da mann, kjempeflott Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 9, 2016 Author Share Posted April 9, 2016 Hehe, ja ikke sant, iaf rett farge kombo her også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts