larsianer Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 skal skifte dysene i morgen,men vil den starte når jeg har bytta dyser, slik at jeg kan kjøre å få dem kodet?? eller må jeg slepe den ca 1km,i 20km/t.. bilen er en w211 220cdi 2008mod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 vil starte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsianer Posted April 9, 2016 Author Share Posted April 9, 2016 oki,men hva skjer da,vil den gå ujenvt,eller?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 9, 2016 Share Posted April 9, 2016 de dysebyttene jeg har vært borti har det ikke vært merkbart. Men rett skal være rett så det skal jo kodes inn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
larsianer Posted April 9, 2016 Author Share Posted April 9, 2016 nu er dysene skiftet,og bilen blei mye kvikkere,alle ulydene mine forsvant,den blei også mykere i giringa,de dysene som jeg hadde på,var fulle av koks i tuppen,enda jeg rensa dem for et par uker siden,så da antar jeg at dem er full av koks inni,siden dem blei koksa på nytt igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts