Dagis Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Mens jeg bladde gjennom annonser på Finn kom jeg over dette bildet, hentet fra en annonse for 1988-230E. Er bildet fra interiøret en w123? Eller? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=72357638 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modzona Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Ingen av bildene kan være av rett bil. Du har rett intreøret er fra en w123. Tror også det er fra usa etter nr skiltet på bilen framfor å dømme. Men ute bildet av bilen er av en bil i tyskland. Selve bilen på regnr ble importert i 1998 til Norge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagis Posted April 7, 2016 Author Share Posted April 7, 2016 Ingen av bildene kan være av rett bil. Du har rett intreøret er fra en w123. Tror også det er fra usa etter nr skiltet på bilen framfor å dømme. Men ute bildet av bilen er av en bil i tyskland. Selve bilen på regnr ble importert i 1998 til Norge. Syns det så litt merkelig ut,ja. Tyskland pga manglende sideblinklys? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Se på skiltene på veggen i bakgrunnen på bilde av bilen utafra. Det står "EINGANG" over døra bak der. Interiørbildet er W123 og det ser veldig USA ut med andre biler og hekker og trer rundt der. Dette lukter svindelforsøk lang vei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderdahl Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Selger skulle ikke ha mer en 15 000.Så da tenker jeg at han har funnet noen bilder på nettet for å slippe ta bilder og laste dem opp på PC`n. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Kilometertand på 260000 ble passert for 12 år siden, jeg har varslet finn.no. Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dagis Posted April 8, 2016 Author Share Posted April 8, 2016 Annonsen er nå fjernet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Det var et flott interiør dog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts