Mr. Nygård Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Hvordan er ledningene koblet sammen på denne boksen? Det er jo like farger på ledningene fra dynamo og fra starter og batterpol. Altså hvem ledning skal sammen på same skrue? Det er endring på serie 2 bilene som står i Noredalen, så lite hjelp der. Mulig 123 - serien ser likedan ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 ver denne mld kun rettet til de med 126 bil - selv om du ikke har skrevet det ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 Er ikke dette bare en ansamling plusspunkter da? En koblingskinne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 8, 2016 Author Share Posted April 8, 2016 Er ikke dette bare en ansamling plusspunkter da? En koblingskinne? Det tror jeg og, ta en titt nedi bilen din Torstein, så er den nok ganske lik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myhre Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Kan ta bilde av min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted April 8, 2016 Share Posted April 8, 2016 Er ikke dette bare en ansamling plusspunkter da? En koblingskinne? Det tror jeg og, ta en titt nedi bilen din Torstein, så er den nok ganske lik Ja det er en slik i 123'en min også, er bare en koblingskinne for plusspunkter, helt likegyldig hvor du skrur fast de forskjellige ledningene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
myhre Posted April 12, 2016 Share Posted April 12, 2016 Jeg har jo en imponerende samling releer som kommer fra dette koblingspunktet så det er vanskelig å si hva som er hva, men som sagt tidligere så er jo dette bare ett samlingspunkt. Hvis du står ved pas. Fremskjerm å merker punktene 1234 hvor 1 blir helt til venstre osv. Så går starter på tykk ledning. Punkt 3 tynnere nr1 Tykkest på starter går til batteri + Dynamo tykk nr4 tynn nr2 Spør viss du trenger mer info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted April 13, 2016 Author Share Posted April 13, 2016 Takker for hjelpen Ørjan, det var slik en oversikt jeg trengte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts