gr8pics Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Er det mulig å åpne denne, eller det også sealed for life? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Du må ut med speilet: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Jippi, men hva med selve pærene, er de utskiftbare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Jippi, men hva med selve pærene, er de utskiftbare? Jepp. Jeg prøvde å bytte de med LED-pærer en gang for lenge siden. Ikke gjør det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Jeg skal en tur ut i bila, og har uansett delvis demontert "taklampa". Jeg kan ta bilde av innsiden om litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Jeg skal en tur ut i bila, og har uansett delvis demontert "taklampa". Jeg kan ta bilde av innsiden om litt. Supert, takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Aha, takker! Det er de to som er de største hovedlampene, ikke sant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Er det ikke mulig å ta dekselet fra utsiden og bytte pære?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Er det ikke mulig å ta dekselet fra utsiden og bytte pære?! Nei. Må ned med hele spetakkelet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Aha, takker! Det er de to som er de største hovedlampene, ikke sant? Riktig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Er det ikke mulig å ta dekselet fra utsiden og bytte pære?! Nei. Må ned med hele spetakkelet. Vurderte å bytte selv! Greit å vite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Men det er led i de fremmover pekende lampene mot dashen originalt, sant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted April 17, 2016 Share Posted April 17, 2016 Men det er led i de fremmover pekende lampene mot dashen originalt, sant? På facelift om det er Elegance eller avantgarde tror jeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 17, 2016 Author Share Posted April 17, 2016 Jepp, det er en faca Avantg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted April 18, 2016 Share Posted April 18, 2016 Jeg har satt i led i hele bilen innvendig på min preface, går bare bra det. De dimmes t.o.m i fotbrønnen før de slukkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted April 18, 2016 Author Share Posted April 18, 2016 Gjorde det samme i fotbrønnen forrige dagen jeg og, ble også overrasket over dimme effekten på led, også matcher det lyset i displayet på min Audio 20, ble liksom en rød, jeg mener blåhvit tråd i det hele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts