Jump to content

-94 E280 W124 delebil (selges i deler)

Zneb

Recommended Posts

Hei!

Har en -94 E280 sedan stående jeg har bestemt meg for å kvitte meg med.

Bilen står pr dags dato uten skilt (levert før nyttår), gåen toppakning (olje i kjølevæske, har ikke gått varm) nytt kvalitets slipesett og nye bolter medfølger!!, rusthull i eksosanlegget, noe ulyd i drivverk (aksel/diff? ) Km stand 263000.

Fargen er Blauschwartz 199, sacco/fangere lakkert i 199, panseret er i en annen farge (mørk blå).

Sportline skinn, (2+2) slitasje førerstol, ett par sømmer som har gått opp, ellers ok, varmeseter foran, 4xel.vindu, nøttetre, 4-trinns automat.

Bilen var kollisjonsskadet når jeg kjøpte den i fjor, så ny (brukt) innerskjerm er sveiset inn høyre side foran, facelift diesel innerskjerm og skjerm, så her har man litt ekstra kjøling i motorrommet.

Ellers er det rusthull rundt to jekkfester, antennehullet er sveiset igjen (trenger å sparkles og lakkes), takluka funker kun på vipp, og intervall på vindusviskeren funker litt når den vil (de andre hastighetene fungerer som de skal).

Forskjermer er nylakkerte, men venstre skjerm ble valset etter lakk, så den har sprekt opp litt, og begynt å ruste litt i sprekken, ellers er de rustfrie.

Rust finnes det selfølgelig mer av, jeg har ikke hatt av sacco, men ser ihvertfall noe rust som har krøpet opp på førerdøra, to stk bra fremdører kan medfølge.

Godkjent senket i vognkort, med korte dempere tilpasset senkesett.

Bilen står på noen år gamle nokian piggdekk nå, sommerdekk på 17" to stk meget gode dekk, to stk utslitt.

Bilen trenger sårt en kjærlig hånd.

Regnr SR99355

Ønsker 15000,- for bilen, om jeg ikke føler jeg får igjen nok for den, så blir den dessverre hugget og solgt i deler...

IMG_4340.thumb.JPG.51ed0d98c45c02e14f004db6f2e57e13.JPG

IMG_4343.thumb.JPG.74ef5320629ac774c17d55d0546b99a2.JPG

IMG_4345.thumb.JPG.5053f85ab806eb110592ae2b7b947ae5.JPG

IMG_4348.thumb.JPG.b257ba975d470047901b9865c23a44d7.JPG