Hans Kåre Isdal Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Skulle heller å seia termostat og runda bolter.Skulle skifta termostat på ein venns passat 2002 1.9 tdi. (det merklige med den bilen er at turboen fungere endå, 250 000 km på tellaren) Å få av termostaten var ikkje det verste..men å få den på er verre. pga. at nærmare 1/3 av gjengene var runda. Og dette var på ein termostat skrue. går det ann?. Holdt på i 2 timer og bilen var ikkje kjørbar utan termostat og 2-3 liter forlite kjøle veske. Nokon som har opplevd noko lignande?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Passat, hva er det for noe??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted April 5, 2016 Author Share Posted April 5, 2016 Passat, hva er det for noe??? Ja. Ikkje akuratt mitt valg. men han er ein kjerne kar utan interesse for bil. Så derfor er eg i bildet. Men denne fungerer fremedeles då. i alle fall når eg fekk rensa ut turboen. Prøver å få han til å kjøpe mb. men då får eg større jobb med å veldlikeholde den hehe. den må jo vera blank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Passat, hva er det for noe??? Skoda med skinnmansjett på gearspaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Passat, hva er det for noe??? Skoda med skinnmansjett på gearspaken. Hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted April 7, 2016 Author Share Posted April 7, 2016 No er passaten i meget bedre motormessig stand. Måtte kjøra 2 timer for å skaffa bolter, og gjenga opp gjengane. Men etter at tempen var kommet rett og luft var ute var det i med motorrens frå qmi. type grundig. og lot prossesen gå. og etterpå var det å la den renna seg rein lenge. Sidan eg allerede hadde hatt turborens og dyserens, så var det jo berre å bytte alt av filter i bilen. og ei god mobil 1 5-40 olje i. No går den faktisk meget bra. og turboen er i go form igjen. Og motoren er jo go lyd igjen i...så langt ein passat kan ha go lyd. Var nesten slik at han vurderte å beholda den....kva med ein mb b220 cdi 4matik...det er bil for han det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.