Walter Strandvik Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Slenger opp denne jeg siden det står i årsplan Mange som kjæm? Kommer sjæl att fra danskebåten denne dagen så sikkert noe redusert, men dukker opp 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Må vel dukke opp ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grasto Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Dukker opp. Men du får prate med Stian da Waffan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Må vel nesten ta turen jeg og da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SigurdB Posted April 6, 2016 Share Posted April 6, 2016 Jeg kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted April 7, 2016 Share Posted April 7, 2016 kommer jeg å slik det ser ut nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solbakken Posted April 10, 2016 Share Posted April 10, 2016 Jeg kommer Du prøver igjen ja? Sent fra min LG-H815 via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Olsen Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Glemte å nevne det. Er også lansering av nye e klasse I morgen😊 Vil bli litt folk I butikken osv. Blir ingen prøvekjøring desverre.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted April 13, 2016 Share Posted April 13, 2016 Blir samkjøring imorgen fra Lillehammer Statoil Strandtorget kl.17.00 Shell Moelv 17.25 McDonald Br.dal kl17.40 ellerer det noen andre planer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts