gr8pics Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Helt plutselig etter oppstart etter fylling av spylevæske (uten at jeg regner med det har noen sammenheng) ville ikke lampa slukke, kjørte til siden, stoppet og startet 3-4 ganger før den slukket, siste gangen før jeg slo av tenningen, ville ikke bilen gå i gir hverken forrover eller bakover (automat) men på neste forsøk av med tenning og start igjen slukket den, og alt funket som det skulle igjen. Hva er dette for noe mystifistisk? Quote
Eirik Tømmerås Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Inn med Star og lese av feilmeldinger. +1 Quote
gr8pics Posted April 4, 2016 Author Posted April 4, 2016 Hvordan er disse bluetooth og app løsningene for tilkobling av OBD, gir det en like fullverdig rapport, eller må man kjøpe en maskin til flere tusen kroner? Quote
Eirik Tømmerås Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Jeg har star og en obd2leser elm et eller annet og den billige leseren finner motorfeil raskere enn star og har funnet samme feilene som star, så de funker de. Quote
gr8pics Posted April 4, 2016 Author Posted April 4, 2016 Takk, lurer på å kjøpe denne og bruke Torque pro appen https://www.boutiqueobdfacile.com/elm327-obd2-wifi-iphone-b642.html# Quote
Eirik Tømmerås Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Ja ELM327 var det den heter som jeg har. Quote
Recommended Posts