Jonas94 Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Her har dere en fin film på hvordan man skal bytte blinklys olje Ikke vær en BMW;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Veldig nyttig opplysning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Her har dere en fin film på hvordan man skal bytte blinklys olje Ikke vær en BMW;) Så bra at han har en boks med "Elbow Grease" stående også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Veldig bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Så fint når fagfolk legger ut sine beste tips helt gratis! Jeg har også skikkelig slarkete lagere i opphenget for eksospotta, jeg gleder meg til å følge vidoene. Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts