sander47900 Posted April 4, 2016 Share Posted April 4, 2016 Hei. Jeg har nylig kjøpt en W109 som jeg tenker å få utbedret diverse feil og mangler, samt oppgraderinger. Før jeg begynner med dette vil jeg gjerne få fatt på noe info på hvordan bilen ble levert originalt. Har hørt at dette kan bestilles fra MB Tyskland. Noen med erfaring? Ha en flott mandag S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sander47900 Posted April 5, 2016 Author Share Posted April 5, 2016 http://norwegen.mercedes-benz-clubs.com/Info/Service/Bil-sertifikater/180/de/001 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted April 5, 2016 Share Posted April 5, 2016 Hvis du snakker pent med din lokale MB-forhandler så klarer de å få tak i kopi av den originale datablekka på bilen, dersom de gidder, vel å merke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts