espenmal09 Posted April 1, 2016 Posted April 1, 2016 Det finnes tredjeparts kit på ebay for å ettermontere fjernstyrt lås til blant annet w124. På autoroyal ble jeg fortalt at deres kit til 399 ikke passer til 124 som har fjernstyrt lås (IR) originalt fra før, det passer kun til biler som har sentrallås operert med manuelle nøkler. Mitt IR-system fusker, og jeg vurderer å bare skaffe meg et slikt kit og montere det og bruke medfølgende nøkler. Vet noen om et kit som faktisk passer til dette formålet? Da bør det helst følge med koblingsfigurer. Quote
Tor Anton Posted April 1, 2016 Posted April 1, 2016 at det ikke passer med ir kan være at de tenker på alarm/startsperre. Men hva om du lasker over i startsperre relèet å bruker opplegget fra autoroyal som på en "vanlig" 124??? Hva fjusker?? Er det nok å bytte ir-motageren i døra??? Quote
espenmal09 Posted April 1, 2016 Author Posted April 1, 2016 Laske over startsperren har jeg allerede gjort. Tror du det kitet deres vil funke da? Alarm tror jeg at jeg ikke har - har i hvertfall aldri hørt den Vet da søren hva det er som krangler. Det er ikke batteriene og tror ikke det er nøklene. Sensoren på førerdør og bakluke fremståf som omtrent like uberegnelige. Quote
Tor Anton Posted April 1, 2016 Posted April 1, 2016 vet en i klubben bytta styreenhet å da ble det i orden kobler du deg inn på ledningen til sentrallåsen så bør det jo funke. Det ligger en tråd om dette her. Jeg mener jeg brukte den blå ledningen på min bil. Quote
Eirik Tømmerås Posted April 1, 2016 Posted April 1, 2016 Lånte broderens Volvo XC70 ved Juletider. Da jeg skulle låse bilen oppdaget jeg at den ikke låste seg før jeg pekte på døra. Jeg er jo vant til radiostyring fra 211´n Det er da man ser hvorfor Mercedes er litt dyrere, Volvo bruker altså et system som Mercedes brukte på -80/90 tallet på en nyere bil enn min -04 211... Bare jeg får montert Autroyal-systemet på 190´n så får den også et mere moderne sentrallås enn Volvo Quote
E_S Posted April 4, 2016 Posted April 4, 2016 Da må de ha gått bakover i tiden, for min '99 V70 hadde RF-system som ikke måtte siktes noe sted, og det var originalt.. Quote
Recommended Posts