Jump to content

W211 200K 2003


Raymec

Recommended Posts

Trenger hjelp/ råd, min 200Kompressor fusker av og til, virker som at den kutter på en eller to sylindere, bilen vibrere på tomgang, nesten ingen effekt, men så kan den plutselig fungere helt normalt.

Noen som har vært borti dette tidligere, om det er tennplugger / coil?

Takker for svar!

 

Link to comment
Share on other sites

du må få sjekket ledningsnett for olje...sjekk alle stikk til alle sensorer...du må sjekke for olje i styrenheten som ligger i sikrings boks venstre side øverst i motorrom.

Du må også evnt få sjekka registeret på motoren..om timingen er riktig.

Disse tingene er vanlig.

Kan også selfølgelig være coil/tennplugg...

En diagnose med feilkoder er også en ting du burde fått utført.

 

men har du ikke tilgang til dette..så er det letteste å sjekke i første omgang for olje i ledningsnett.

Olja kommer fram "Kam" forstilleren i fremkant av registeret...disse begynner å lekke olje..og olja trekker inn i ledningsnett ,og kan lage litt krøll.

 

Det er også en vakumslange på disse motorene..alt etter årsmodell...som kan gå hull i,,denne sitter på venstre side av motoren..under innsuget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...