Meizlern Posted March 30, 2016 Posted March 30, 2016 Hei, nå er sommeren påvei og jeg har konkluudert med at drosja må ned. Er ute etter et senkesett som er behagelig og kjøre med og fin høyde. Valget står litt rundt vogtland eller lesjøfors? Noen tanker/meninger? Tips mottas med takk. Quote
Tor Anton Posted March 30, 2016 Posted March 30, 2016 Er H&R utelukket????? Det er ihvertfall bra, har det på noen biler selv. Jeg har hørt om mange som er fornøyde med de du nevner, de fleste klagene går på høyden. Jeg hadde lesjøfors på en bil å de byttet jeg ut å satte på v-maxx å ble mye bedre fornøyd. Quote
Meizlern Posted March 30, 2016 Author Posted March 30, 2016 H&R er ikke utelukket nei Hvilken høyde fås de i? Skal ta en titt på de Quote
Tor Anton Posted March 30, 2016 Posted March 30, 2016 min bror har 40mm å den er veldig lav. tror de er ned i 60mm,men det er veldig lavt Quote
Mattis93 Posted April 2, 2016 Posted April 2, 2016 Jeg bruker vogtland 40/40 og er storførnøyd med dem passe høyde og ganske stiv bil så den sitter godt på veien. Eneste er den blir litt høy bak på s124 men bare justere ned med nivåreg så har du en fin høyde, usikker på sedan hvordan høyden bak blir men fram bli den noen lunde Quote
Recommended Posts