gr8pics Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Ønsker heller ikke chrome. Finnes det noe minimalistiske festeanordninger hvor man slipper å lage hull i skiltene, som passer på de spisse frontene? Tips og forslag mottas med takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen F.J Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 de er da vel ikke fæle med klubblogo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 3m har mye bra dobbeltside tape. På min 2.5-16 så lakkerte jeg ett sett sliktplater i bilens farge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted March 27, 2016 Author Share Posted March 27, 2016 Ja, du sier noe, har en grå 3M tape, den er seig å få av når den først har satt seg, kanskje jeg skal prøve det, men hvordan er str på org skiltboksen til fangeren på facelift w211 ift norske skilt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts