gr8pics Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Stor halvkule i bakkant, og en bolt i forkant. Bytter man antenne gjennom taklampa bak? Relativt grei job dersom kabler og kontakter er hele? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgal! :O Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Det der er er Gps antenne til taksameteret:)altå taxi utstyrer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Grei job å bytte, via kupelampa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgal! :O Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 ikke kupelampa, trekk taketrekket litt ned i bagasjerom Så ser du mutteren å kontakten til antennen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Hmm, sist jeg hadde taktrekket nede på min W210 for å skifte luke, så var det ganske mye som måtte løsnes av klips og lister i bakkant, er det stor jobb på 211? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mbgal! :O Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Ang taktrekket vet sven Håkon alt om, prøv å spør han på forumet. Men trur ikke det skal være nødvendig å ta ned hele trekket. Prøv å bøy o bak trekke ned så går det kanskje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted March 26, 2016 Share Posted March 26, 2016 Taktrekket må såvidt jeg vet bøyes ned for å komme til antennen, og personlig ville jeg demontert C- og D-søyler for å være sikker på å ikke brekke det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr8pics Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Takk, ganske likt som på w210 da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts