Gissmo Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Noen som vet noe om dette? http://www.ebay.com/itm/351555451788?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Det finnes flere løsninger på markedet, denne gir 40HK og 50nm mer. Så burde ikke være noe problem? Ellers så kunne TS Racing programmere om, de ga 50HK og 100NM++ synspunkter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 At ts bare programerer 50hk og 100nm mere tviler jeg på. Å dreve gi økning i effekt. Kleemann +++ har sett til slike Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Du må nok dreve om + ECU oppdatering for å få de tallene der. Jeg foretok ECU oppdatering av et tuning firma i Sverige. Det ga ca 25hk + 40Nm sa de. Merket forskjell ja. Men det beste var at den var mye mer "alert" når man var på gassen...på engelsk sier de vel "more crisp throttle respons". Men skulle jeg gjort det om igjen, hadde jeg gått for pulley + Ecu, helt klart. Mulig også grenrør fra Kleemann. En kompis som gjort dette, utrolig forskjell + mer lyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts