Jump to content

Recommended Posts

Posted

2061220.005.mini1L.jpg

Mercedes-Benz vil vise frem sin konseptbil Ocean Drive på bilutstillingen i Detroit. En 4-dørs cabriolet basert på S 600. En konseptbil, men hvis markedet vil ha den er nok ikke veien lang til serieproduksjon. Vi så jo hvor fort CLS gikk fra konsept til produksjonsbil. VIL HA! :D

Les mer her

Posted

TØFF! Og uavhengig av resten av bilen (som jeg også liker, for å ha sagt det) så håper jeg den fronten der danner mønster for fremtiden. Stor og grom klassisk kjølergrill som på W126, men likevel aerodynamisk som bare det. Noe helt annet enn det vi har sett eksempelvis på CLK, som dessverre har mistet den vanlige klassiske kjølergrillen og fått en sånn kvasi-greie, som ligner men ikke er helt lik den åpne avlange grillen som sportsversjonene har hatt.

Jeg trodde det var gammel tradisjon for at kun sportsversjonene skulle ha avlang grill med stor stjerne i, og alle andre skulle ha krom-omrammet, klassisk kjølergrill, og ble VELDIG skuffet da nye CLK kom med den litt ubestemmelige mellomtingen. Men jeg er selvsagt veldig gammeldags av meg...

MVH Tore

Posted

Skjit kul bil, selvom fasongen på frontlyktene ble lite mye Toyota Avensis  :D

Synd jeg ikke er rik

Mb kommer med for mange fete biler om dagen hehe

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...