kenneth_lh3 Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 Hei. kjøpte meg ett prosjekt som det gjenstod noe fiks på. Hadde først luft i dieselsystemet å byttet O-ringene på pumpa og alle gjennomsiktig slanger, det fikset problemet. Forrige eier har byttet toppakning og sa den ikke brukte olje eller vann. Kjørte den i ca 3t når jeg hentet den uten problemer. Tenkte jeg snart skulle ta den på Eu kontroll, men den ryker ganske mye blå røyk å går litt ujavnt på tomgang. Håper noen kan hjelpe meg:) da jeg ikke tror den går imellom eu med så mye røyk ? Legger til video. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FredrikE300D Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 Du bør ta sikte på dyseoverhaling. Skru ut dysene, ta komptest også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne B. Øystese Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 Hei, jeg har en bil med dette problemet, kan jeg kontakte deg? Hilsen Arne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts