Jump to content

Rust 204 - 2010

_s_y_v_e_r_s_e_n_

Recommended Posts

en måte å finne ut... reis til BOS... Jeg fikk dekket slike på min da 7 år gamle 211, men har hørt i senere tid at slike uten hull på ikke dekkes lenger(når det er hull kalles de steinsprut ;) ) Reis til BOS å ta bilder!

Dette skjedde utrolig fort, den var jo så fin i sommer. Ja, skal ta en tur å høre på BOS. Var bare litt interessant å høre om det var noe håp for å få dette dekket på forhånd for jeg dro ut. Og om det var flere med 204 som har opplevd det samme. Det er jo et godt stykke opp på dørbladene også

Rustgarantien (vel og merke slik den ble praktisert på 211 før facelift) var 8 år. Dette er sinkslipp, og kan dermed vris unna med at det ikke er rust. Hvordan søknaden skrives/gjøres vil nok ha mye å si for utfallet av den... Fullt servicehefte hos merkeverksted vil vel og være avgjørende faktor da bilen er utenfor lovpålagt garantitid.

• 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Bra det ordnet seg, greit å høre erfaring med garantisaker og verksteder. Mitt verksted klarte å fakturere meg for en garantisak da den var inne på service. Klaget på slark på ene siden av seterygg, de fant ikke noe og fakturerte meg. Det ordnet seg, men hadde aldri skjedd på Møller..

Sent fra min D5503 via Tapatalk