HåvardR Posted March 21, 2016 Share Posted March 21, 2016 Hei! Er på jakt etter hovedlysbryter til 123, 1984mod! Har du en som fungerer vil eg gjerne høre fra deg da det begynner å haste med å få bilen EU godkjent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted March 22, 2016 Share Posted March 22, 2016 Jeg vet jeg har noen, men må lete litt, skal gi beskjed her så fort jeg vet. Hvor i landet holder du til? Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted March 22, 2016 Author Share Posted March 22, 2016 Eg bur i sogn og fjordane, men posten er jo en fin ting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HåvardR Posted March 22, 2016 Author Share Posted March 22, 2016 Da har eg fått tak i en bryter Olaf, men takk for at du tok deg tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted March 23, 2016 Share Posted March 23, 2016 Den er grei! Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts