Jump to content

Recommended Posts

Posted

Problem som følger:

Alt elektrisk i høyre bakdør kuttet å virke for en stund siden etter å ha vært lett ustabilt lenge. (sentrallås, vinduer og lys)

Bytte av styreenhet hjalp ikke, og jeg fant ut, da jeg målte, at det ikke kommer frem noe strøm fra can.

Sikring = ok

Jord = ok

Det jeg da lurer på, er hvor er X30/6 som skal være mellom sikring og døra?

Noen som har hatt ut interiøret i 211 og som la merke til hvor den sitter?

Posted

litt usikker..men du bør sjekke can skinna som ligger i gulv /kanal..høyre side

opp med gulvteppe..så ligger det vel i kabel føringen langs kanalen der.

Posted

mener at x30/6 er høyre can-b voltage distributor, som ligger i passasjer fotbrønnen fremre, på veggen høyre siden.

vist du googler w211 right can-b voltage distributor så finner du sikkert bilde av den.

Posted

Det er bare en kabelsamler som ligger dytta ned i kabelgaten, ikke noe som ser ut som et "offisielt koblingspunkt".

Men kan det tenkes at du har kabelbrudd i overgang til dør siden det var ustabilt tidligere?

Posted

Det er bare en kabelsamler som ligger dytta ned i kabelgaten, ikke noe som ser ut som et "offisielt koblingspunkt".

Men kan det tenkes at du har kabelbrudd i overgang til dør siden det var ustabilt tidligere?

Ja, det tror jeg også, men vil gjerne måle at det ikke feilen ligger nærmere sikringen. Det er så mye interiør å dra løs for å komme til at jeg vil ta de enkle sjekkene først:)

Posted

det er veldig fort gjort å sjekke CAN skinna som ligger i gulvet..du trenger bare ta av terskel lista...og vippe til sides teppe..og kikke ned langs kanalen.har du fukt i gulvet..så ser du jo det med engang..og det er ofte fukt som gjør at CAN skinnene ryker..( IRR )

Posted

det er veldig fort gjort å sjekke CAN skinna som ligger i gulvet..du trenger bare ta av terskel lista...og vippe til sides teppe..og kikke ned langs kanalen.har du fukt i gulvet..så ser du jo det med engang..og det er ofte fukt som gjør at CAN skinnene ryker..( IRR )

Takk, det skal jeg gjøre! Jeg har hatt av listen, men jeg fikk ikke teppet så mye ut. Skal gjøre et forsøk til.