Marevan Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Problem som følger: Alt elektrisk i høyre bakdør kuttet å virke for en stund siden etter å ha vært lett ustabilt lenge. (sentrallås, vinduer og lys) Bytte av styreenhet hjalp ikke, og jeg fant ut, da jeg målte, at det ikke kommer frem noe strøm fra can. Sikring = ok Jord = ok Det jeg da lurer på, er hvor er X30/6 som skal være mellom sikring og døra? Noen som har hatt ut interiøret i 211 og som la merke til hvor den sitter? Quote
lowman Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 litt usikker..men du bør sjekke can skinna som ligger i gulv /kanal..høyre side opp med gulvteppe..så ligger det vel i kabel føringen langs kanalen der. Quote
Rudi Posted March 20, 2016 Posted March 20, 2016 Har du ikke Starfinder på den pcn din? Slå opp X30/6 der så finner du det vel? Quote
carlsson w211 Posted March 21, 2016 Posted March 21, 2016 mener at x30/6 er høyre can-b voltage distributor, som ligger i passasjer fotbrønnen fremre, på veggen høyre siden. vist du googler w211 right can-b voltage distributor så finner du sikkert bilde av den. Quote
Marevan Posted March 25, 2016 Author Posted March 25, 2016 Har sett bildet av den på høyre side der, men tror det må være pre-facelift, for der er det ikke noe hos meg. Quote
Sven Håkon Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Det er bare en kabelsamler som ligger dytta ned i kabelgaten, ikke noe som ser ut som et "offisielt koblingspunkt". Men kan det tenkes at du har kabelbrudd i overgang til dør siden det var ustabilt tidligere? Quote
Marevan Posted March 25, 2016 Author Posted March 25, 2016 Det er bare en kabelsamler som ligger dytta ned i kabelgaten, ikke noe som ser ut som et "offisielt koblingspunkt". Men kan det tenkes at du har kabelbrudd i overgang til dør siden det var ustabilt tidligere? Ja, det tror jeg også, men vil gjerne måle at det ikke feilen ligger nærmere sikringen. Det er så mye interiør å dra løs for å komme til at jeg vil ta de enkle sjekkene først:) Quote
lowman Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 det er veldig fort gjort å sjekke CAN skinna som ligger i gulvet..du trenger bare ta av terskel lista...og vippe til sides teppe..og kikke ned langs kanalen.har du fukt i gulvet..så ser du jo det med engang..og det er ofte fukt som gjør at CAN skinnene ryker..( IRR ) Quote
Marevan Posted March 25, 2016 Author Posted March 25, 2016 det er veldig fort gjort å sjekke CAN skinna som ligger i gulvet..du trenger bare ta av terskel lista...og vippe til sides teppe..og kikke ned langs kanalen.har du fukt i gulvet..så ser du jo det med engang..og det er ofte fukt som gjør at CAN skinnene ryker..( IRR ) Takk, det skal jeg gjøre! Jeg har hatt av listen, men jeg fikk ikke teppet så mye ut. Skal gjøre et forsøk til. Quote
Recommended Posts