Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som overskriften sier,så har jeg særdeles slakk hånd/fotbrekk på min CDI 220 E-classe fra 2001.

Jeg undrer på om det er en enkel måte å stramme den opp på,eller om man må av med skivene bak for justering? Var en som nevnte at det muligens var justering innvendig bak fotbrekkpedalen. Kan dette stemme?

Om det har noe å si,så er det en STV det er snakk om.

Noen som vet og har utført denne operasjonen?

Posted

Brekket justerer du på et taggete hjul igjennom et av hjulbolthullene i skiva, du justerer da helt stramt og slakker så ut og justerer inn igjen til det akkurat subber lett. De andre plassene er bare for å justere wireslakk. (En enkel forklaring)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...