E_S Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Grunnet bremseoppgradering selger jeg mine gamle bakbremser. Det er komplett og består av følgende: * Skiver 278x24 mm (litt brukt, men ikke slitekant eller noe) * Calipere begge sider * Klosser (lite brukt) Caliperne er i god stand og sitter ikke fast eller lignende. Alt fungerte upåklagelig da det ble demontert. Sikkert en fin bremseoppgradering for en 124 eller W201 med små, ikke-ventilerte bakbremser. 400,- for alt sammen - må hentes i Oslo. Skal det sendes betaler kjøper for sakene + frakt (Norgespakke) på forskudd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modzona Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Tar dt! Sender deg PM når jeg kommer hjem fra Sverige i kveld/morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted March 20, 2016 Share Posted March 20, 2016 Om modz ikke tar det allikevel stiller jeg meg i kø. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts