Atmobil Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Hvis noen har Sportline interiør til en 124 Coupe så er jeg interisert. Om det er komplett eller bare deler og om det ikke er bra har ikke så mye å si. Er interisert i alt som finnes. Ta kontakt hvis du har. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Har store deler av interiøret fra coupen jeg hadde. Mangler litt smådeler men har det meste i boden enda. Var nok en sportline men kan ta noen bilder om ønskelig. Mvh Joakim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Dette høres fint ut ja, ta gjerne bilder å send meg på mail: ghalsau@hotmail.com Hvor i landet befinner dette seg? Og hva slags pris kunne du tenkt deg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modzona Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Er ikke forskjell på sportline og vanlig cupe interiør. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Det er vel forskjell på trekket på setene? Vet ikke hvordan det er med coupeer men på sedaner er vel framsetene på sportline biler anderledes (og bedre) enn på vanlige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
modzona Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Nope.. Er forskjellige trekk selvfølgelige ut ifra hva personen som bestilte med bilen. Har ingen ting med sportline understellet på bilen. Alle cuper har samme ramme i setet. Det har ikke sedan og stv. Der er rammen forskjellig på sportline forhold til vanlige seter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 25, 2016 Author Share Posted March 25, 2016 Ah, ok. Er det da forskjell på baksetene? Jeg trodde at sportline hadde eget trekk i midten men er det kanskje bare etter hva kunden bestilte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joakim Borkner Posted March 25, 2016 Share Posted March 25, 2016 Hei Har da sendt noen bilder. Men er da svart skinn, kom til å lure på om det var det interiøret i stoff med sjakkmønster i midten du hadde lyst på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts