Eirik Tømmerås Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Har lett på ebay, men finner ingenting og jeg er gått tom for søkeord... Har vært borti her inne at Autoroyal selger sånne, men finner ikke noe der heller. Forslag tas i mot med takk... Er irriterende at man spyler bort smørningen med ht-spyleren/vaskemaskin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olaf Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Hva med en rull med tape? Med vennlig hilsen, Olaf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 18, 2016 Author Share Posted March 18, 2016 Hva med en rull med tape? Med vennlig hilsen, Olaf Det funker nok bra det, men når jeg har montert fjernbetjent åpning/lukking så kan jeg like godt sette i sånne lokk da jeg har lest at det finnes... Har funnet noen på ebay, men det er bare sånne "stickers", altså sånne med dobbelsidig tape. Skal brukes på 190´n, men trenger vel til E´n også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommern57 Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Jeg var akkurat ute og sjekka lokket på 210'n, men det sto desverre ikke noe nummer på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 autoroyal har. mener de hadde på hylla da jeg bestilte. De viste med en gang hva det dreide seg om. Vært gøy å vist om BOS er kjent med dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 18, 2016 Author Share Posted March 18, 2016 autoroyal har. mener de hadde på hylla da jeg bestilte. De viste med en gang hva det dreide seg om. Vært gøy å vist om BOS er kjent med dette Husker du hva du betalte for sånne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Hva med en rull med tape? Med vennlig hilsen, Olaf Faktisk et godt alternativ. Folie gjør også jobben utmerket. Tar maks 5 min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 husker ikke, måtte ikke pantsette huset ihvertfall Folie blir noe latterlig jalla greier om du noen gang har sett de proppene. De proppene er å mulig å ta av og på om det trengs. Ser dere i slutten av den tråden om min "190K" så ser dere åssen de ser ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 19, 2016 Share Posted March 19, 2016 Mulig det blir latterlig jalla med folie, men det er et alternativ om man ikke finner det man leter etter . Og når ting koster latterlig mye, så er et alternativ helt ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 19, 2016 Author Share Posted March 19, 2016 Sendte e-post til autoroyal tidligere i dag og fikk faktisk svar på en Lørdag med at: "Denne varen har dessverre gått ut fra MB sitt sortiment. Beklager." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts