CHARLIE Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 ENDELIG!!! Da kan man enkelt sjekke status på om årsavgiften er betalt eller ikke https://www.skatteetaten.no/no/Person/bil-og-andre-kjoretoy/arsavgift/sjekk-betalingsstatus/sjekk-betalt-arsavgift/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Genialt! Men fikk feilmelding på min egen bil: "Det finnes ingen informasjon på dette registreringsnummeret." Kan ha noe med at jeg hentet ut kidnr selv og betalte i begynnelsen av januar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thunderdahl Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Genialt! Men fikk feilmelding på min egen bil: "Det finnes ingen informasjon på dette registreringsnummeret." Kan ha noe med at jeg hentet ut kidnr selv og betalte i begynnelsen av januar? Jeg hentet også ut kid nr selv og betalte i Mars, alle mine kjøretøyer er registrert som betalt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClasT Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Se her ja. Flott! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Mine to MB´er og mc´en blir det nok ikke betalt årsavgift på før den 21. Staten tar nok penger om de ikke skal få renter også. Så regningene er lagt til i nettbanken og blir betalt ved forfall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Årsavgift betales definitivt ikke tidligere enn nødvendig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atmobil Posted March 18, 2016 Share Posted March 18, 2016 Med 0,5 prosent rente så har vel ikke rente så mye å si. Selv foretrekker jeg å la betalinga gå ut ved siste lønning før forfallsdato så jeg slipper å få det kjedelige tilleggsgebyret som kommer senere. Har selv brent meg på dette engang da forfallsdato var 20. (eller var det 25.?) og fikk lønn 30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts