SteffenB Posted March 16, 2016 Posted March 16, 2016 Hei, er det noen med STAR i Stavanger området som kunne tatt en diagnose? Evnt. som er interessert i en jobb. (Demontere dash, bytte delen og montere tilbake). Jeg har fått den klikkelyden fra stepper motorene til AC. Usikker på hvilken av de 6 motorene det er, og om det er selve motoren eller disse plastikk bitene inni som er knukket. Etter hva jeg har forstått, så MÅ man bruke STAR for å finne utav dette her, evnt. demontere dashen og inspisere motorene manuelt. Mvh Steffen Quote
gskjold Posted March 16, 2016 Posted March 16, 2016 Hei, jeg har star. Tar 200kr for diagnose. Gi beskjed hvis du er interessert, så tar vi det i så fall på mandag i klubblokalet i noredalen. - Gunnar Quote
Jash Posted December 16, 2020 Posted December 16, 2020 Hei, ser dette er en veldig gammel tråd men trenger virkelig star diagnose. Har problemer med sprintshiften til sprinter. Quote
Recommended Posts