Mats96 Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Hei min mercedes w124 har en salgs pipe lyd I drivverket men kommer bare når jeg kjører over 60 også når jeg kjører I lav hastighet så vibrerer bilen veldig merkbart. Har tenkt hjullager? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 hei er nok ikke lyd fra hjullager viss det er pipelyd... holder mer en fing på enten diff...eller mellomaksel opplagrings "lager" er vanskelig å vite noe mer uten å høre lyden...folk beskriver lyder helt forskjellig..og dette er ett eksempel på at folk definerer lyder veldig ulikt ta bilen til ett verksted du viss du er usikker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swiffer Posted April 15, 2016 Share Posted April 15, 2016 Jeg hadde veldig mye metallisk støy fra girkassetunnelen. Denne forsvant da jeg skiftet hjullager og gummifôring på mellomakslingen. Sistnevnte hadde røtnet bort ganske mye. Rundt 300kr i deler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts