Olavb Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Hei, har kjøpt en ML 2012 mod med airmatic og denne lager en forholdsvis høy hveselyd når den slipper ut luft, noen som har erfaring rundt dette?? Skal det være slik? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Min GL gjør det. Kommer noen sekunder etter at tenninga er slått av. Om det skal være sånn vet jeg ikke, men den har alltid gjort det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik D. Posted March 15, 2016 Share Posted March 15, 2016 Min CLS gjør dette noen sekunder etter jeg har låst bilen. Den senker seg til et visst nivå når jeg låser og hever seg når jeg låser opp bilen! Men jeg kan ikke si at det er til sjenanse, men det høres litt når den slipper ut luft ja Er nok helt normalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 Min 211 også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 16, 2016 Share Posted March 16, 2016 Er det som når lastebiler/busser bremser/girer? Hvis ja så gjør min 211 det også, og regner det som normalt at det blir lyd når luft evakueres. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olavb Posted March 16, 2016 Author Share Posted March 16, 2016 Flott, takk for gode svar! Da skal det nok være slik😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 17, 2016 Share Posted March 17, 2016 Det høres ganske godt på vår 211 også. Faktisk såpass at det kan høres også med motoren i gang (neppe et "problem" på dieselbiler)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts