Jump to content

Verktøy for Mercedes (også andre merker)


Toalmar

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hei!

Vurderer å kjøpe fjærspenneverktøyet som vidaxl selger da det var en meget god pris på det, men var litt skeptisk til firma da dette er heilt ukjent for meg.

Har du handla hos dei? Korleis er kvaliteten på det du har kjøpt?

Link to comment
Share on other sites

Har handlet der ja, men det var ikke verktøy.

Selve firmaet er nok helt greit.

Forsendelsen gik veldig bra, og varene ble levert på døren etter kort tid.

Men som sagt vet ingenting om deres kvalitet på verktøy.

Link to comment
Share on other sites

Ok, første bud er jo at varene faktisk kommer :lol:

Ang teksten så tenker eg ikkje så mykje over det da mange ikkje får med alle modeller osv. som produktet faktisk støtter. Kan vel brukes til alle bilmerker så lenge skålene passer :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det var fryktelig dårlig. Leste gjennom vilkårene og merker at det er mykje feil og her er egentlig en plass eg ikkje ville handla, men siden Toalmar her har handla og fått varene sine innen rimelig tid så er dei nok heilt kurrant. Fjærverktøyet er sikkert av akkurat samme kvalitet som f.eks biltema sitt vil eg tru, bare litt billigere :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Kjøpte nylig et verktøysett til å bytte ventiltetninger. Ryddig og grei handel. Pris inkludert frakt, mva og alt, så ingen overraskelser. Kom med Postnord  etter ca. ei uke og det tilbys gratis retur ved angring. Men..., kvaliteten på dette settet er ganske jalla.. Siden det var så rimelig, så beholder jeg kit'et. Kan hende det gjør den jobben det skal alikevel.

Er nyskjerrig på det fjærspenner kit'et de har. 1000 spenn er ikke ille. Noen som har kjøpt og kan si om det funker ok eller ei?

 

Sent from my Note 4 via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...