CHARLIE Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Jeg har skiftet til sommerhjul på en 2007 A150 jeg har for salg. Da kommer det opp melding på displayet om alt er OK med lufttrykk, og det er det jo. Dette fikser jeg 2 ganger i året på far sin W204 C-klasse, og på min egen E-klasse W212, men på W169 A-klassen finner jeg ikke ut hvordan. Jeg klarer bla i menyene, men finner ikke eksakt hva jeg leter etter. Ikke er det en "OK" knapp heller i A-klassen slik det er i E og C-klassen. Mangler selfølgelig bruksanvisningen også til denne bilen. Noen som vet?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted March 13, 2016 Share Posted March 13, 2016 Det er i menyen på ratt knappene..om eg isje husker feil. Du har tenning på ...blar med knappene til du har km stand framme...og så trykker du pil opp til du kommer til tire pressure... så ber den deg trykke på R knappen..som er den ENE knappen i selve kombi intrumente...nede til venster...trykk på den ,,så ser du hva som står videre..men mener den så ber deg om å trykke + for ok...eller -for nei.... så er det gjort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 14, 2016 Author Share Posted March 14, 2016 Tusen takk for svar Lowman . Er noe av det samme jeg har prøvd på, men skal prøve en gang til etter din beskrivelse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted March 26, 2016 Author Share Posted March 26, 2016 Tusen takk for riktig og god oppskrift Lowman. Nå er alt iorden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted March 27, 2016 Share Posted March 27, 2016 hey der mister så bra det ordna seg hepp hepp :)bare hyggelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts