remrol Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Hei har et problem med mon Mercedes w124. Bilen vil ikke stå på tungang. Er automat gir så for å få den i gang må jeg ta inn gassen med en gang jeg slipper gassen kubber den. Noen som vet hva det kan være? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Du må nok si hvilken motor du har. Det er ganske mange varianter å velge mellom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remrol Posted March 9, 2016 Author Share Posted March 9, 2016 Du må nok si hvilken motor du har. Det er ganske mange varianter å velge mellom. Vet ikke hva motoren heter er 136 hester 2l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lowman Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 du kan ha mange problemer her Gasspjeld er en kjent sak Bensin pumpe...filter...motorstyreenhet...ledningsnett du må få tatt en diagnose.Blinkkode leser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Sjekk ovp rele. Står mye om det her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remrol Posted March 9, 2016 Author Share Posted March 9, 2016 du kan ha mange problemer her Gasspjeld er en kjent sak Bensin pumpe...filter...motorstyreenhet...ledningsnett du må få tatt en diagnose.Blinkkode leser. Bilen starter av og til normalt Har ikke noe og si om den er varm eller kald da. Men hadde problem med det for et halvt år siden og det gikk vekk etter jeg byttet ut alle sikringene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts