Mr. Nygård Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Om jeg en dag dukker opp med en Tesla eller en annen L - bil. Får jeg beskjed om å levere nøklene til Noredalen da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Siden den rette versjonen av en Tesla kan spinne lenger en alle bilene vi har i laget så vil jeg påstå at det går greit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted March 9, 2016 Share Posted March 9, 2016 Trenge isje levera nyglane, men me må nok ta tempen på deg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Så lenge det er denne: eller denne: Så kan du unngå mange år med mobbing og sjikane..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted October 12, 2016 Author Share Posted October 12, 2016 Den nye Opelen så jo fin ut.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Den nye Opelen så jo fin ut.. Slett ikke verst, i forhold til B-klasse.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted October 13, 2016 Share Posted October 13, 2016 Den nye Opelen så jo fin ut.. Hører hva du sier, min konklusjon at du trenger å finne frem kofferten med det rare I....alkohol sletter hjerneceller har jeg hørt.... så du bør sikte spesielt på de hjernecellene som synes Opel er bra...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnfinn Posted October 29, 2016 Share Posted October 29, 2016 Kan de ikke bare lage ein skikkelige bil, les sedan, som elbil? Voksne mennesker vil jo kanskje og ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts