Roger H. Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Alarmen på Vito'n er så jumpy.... Kupevarmern står på gulvet på høyre side og ting går greit, helt til idag tidlig. Da gikk den av i det jeg trakk kontakta ut av fangern... En gang jeg satte kupevarmer på sete, gikk den av 3 ganger ... Skal vel tåle en kupevarmer på gulvet? Hvorfor er den så 'nervøs'? Edit: Tirsdag morgen 05:45 begynte den å hyle igjen, da var ingen i nærheten av bilen.....(05:45 er nesten samme tid som dagen før..) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted March 8, 2016 Author Share Posted March 8, 2016 Var innom BOS og hentet en lastebil, da stakk jeg hue innom varebil avd og forklarte om mitt lille problem. Det er en trykksensor i alarmen som kjenner om et vindu skulle bli knust elns, det er den som blir slått ut av kupevarmern min... Trikset er da å slå av alarmen i kupeen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts