Nymoo Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Hei! BIL: Mercedes-Benz E200 S210 2000 mod Elegance REGN: AD98734 Demonterte venstre bakre støtdemper (med nivåregulering) og det rann ut en del veske fra slangen, fikk stoppet vesken fra å renne ut ved å tette stålrøret. Fikk i en ny støtdemper som jeg skal montere imorgen og lurte på om jeg må fylle på mer gass/veske (eventuelt hvor?) eller om det er noe magi som gjør at den kommer seg av seg selv? Er ikke en bil ekspert så alt mulig av kommentarer kan hjelpe. Beklager for dårlig bilde men er alt jeg kan klare :') Takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 det er ikke gass i slangen,men olje. I den kula er det to "rom", bakkammeret har gass som gjør at den fjører. Framkammeret går olja i. Det er en tank på venstre side i motorrommet(bak lampa) som det skal være olje i. Det er viktig å bruke riktig olje som du får hos BOS. Delenummeret står på beholderen,men BOS bør vite hva du skal ha. Olja kommer for at du åpner kretsen for har går det olje hele tiden, denne som regulerer høyden på bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts