Olaf Posted March 6, 2016 Posted March 6, 2016 Jeg fikk med en softclose for W124 blant en haug med W123-deler, og den selger jeg billig, kr. 350,- eller høystbydende. Det står ikke noe delenummer på den, men i de synlige stemplene står det hhv. B33 og 3.94. Jeg kan evt. levere på strekningen Oslo-Drøbak Med vennlig hilsen, Olaf 980 37 446 Quote
FrodeS Posted April 8, 2016 Posted April 8, 2016 bump Hmm... Sånne vokser ikke på trær. Min fungerer i grunn greit, men en vet jo aldri hvor lenge det varer. Passerer du Sarpsborg i noe særlig grad? Quote
Olaf Posted April 9, 2016 Author Posted April 9, 2016 Jeg beveger meg oftest mellom Oslo og Drøbak, men Syver i Fr.stad/Halden området skal ha noe smådeler av meg, så det kan vel kanskje samkjøres? Jeg legger den gjerne av til deg på litt ubetemt tid. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
FrodeS Posted April 9, 2016 Posted April 9, 2016 Jeg beveger meg oftest mellom Oslo og Drøbak, men Syver i Fr.stad/Halden området skal ha noe smådeler av meg, så det kan vel kanskje samkjøres? Jeg legger den gjerne av til deg på litt ubetemt tid. Med vennlig hilsen, Olaf Flott. Jeg bor på Råholt, og er i Sarpsborg hver mandag, så det bør vel gå å få til noe. Quote
Recommended Posts