RuneT Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Trenger 3 stk. Hvor kjøper dere sånt? Pris hos BOS er vel ca 1400,- på stk. Er mye billig på ebay, for eksempel en engelskmann som selger til 185 kroner + mva og frakt. Bare dritt kanskje? Dumt å montere noe som ikke virker, for regner med fangerne må av. Regner med alle sensorene er like uansett hvor det står på fangerne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Mine fra ebay kostet 70kr inkl frakt (S211) og fungerer nå fortsatt 2år etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arne Henriksen Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Kjøpte også på eBay til 210'n min - kjøpte 3-4 stk for å ha litt i reserve omkring 2010 eller noe sånt. Har ikke merket noe problemer med levetiden her, tror enda jeg har en igjen som ikke er brukt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 6, 2016 Share Posted March 6, 2016 Stjerneservice har til overkommelig pris. De to ytre bak kommer du til uten å ta av fangere, de fire ytterste foran klarer du og uten å ta av fanger, men må løsne innerskjermer. evnt ta de av. Plukke av fanger bruker du kanksje en 20-30 minutter på foran om du stresser litt Har kjøpt sensorer billig på ebay, med varierende kvalitet, fra fungerende til def. ved montering. Simen har greie priser, og med norske betingelser Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts