Guest ToreK Posted April 21, 2005 Posted April 21, 2005 Forsøkte uten hell å ta av girkula (automat) på E200'en min. Resultatet er at den nå er riktig så slarkete. Noen som vet hvordan jeg får den av, event. fester den igjen? Den slarker når den står enten riktig vei eller 180 grader vridd. 90 grader høyre eller venstre sitter den greit, men det ser jo litt schnålt ut da. Quote
Guest srhaugen Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Girkula løsner du ved å vri den nederste delen ca. 90 grader mot klokka. (Fra klikk til klikk) Da kan girkula dras rett av. Quote
Guest ToreK Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Har forsøkt den med å vri 90 G mot klokka, men dritten sitter like fast, andre forslag? Quote
Guest ToreK Posted April 22, 2005 Posted April 22, 2005 Da løste det seg. Riktignok var kula like slarkete, jeg ødela nok plastfeste oppe i kula når jeg vrei rundt hele greia i går, men det løste seg ved å sette på litt tape på de flate partiene øverst på stanga. Nå sitter kula som'støpt'. Quote
Recommended Posts