Cider Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Hei! Har prøvd å lete litt i forskjellige forum men det er sikkert best å spørre ekspertisen direkte! Er der noen måter å bygge om bremsene på S123 for bedre effekt? Kan andre modeller (R107, W126 etc.) donere større og eller ventilerete skiver og calipere uten at en må bygge om hele bilen? mvh Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Hei. Jeg har store planer for det samme, og har fått en oppskrift på skiver og calippere, samt bremsekraftforsterker fra 126. Der får du både ventilere og vanlige skiver. Spindelen er den samme har jeg forstått. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cider Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Hei. Jeg har store planer for det samme, og har fått en oppskrift på skiver og calippere, samt bremsekraftforsterker fra 126. Der får du både ventilere og vanlige skiver. Spindelen er den samme har jeg forstått. Det var noe sånt jeg håpet på vet du om noen som har gjort det? mvh Tom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cider Posted March 3, 2016 Author Share Posted March 3, 2016 Kanskje dette gir noen svar http://www.w123-forum.net/faq/index.php?action=artikel&cat=2&id=385&artlang=de t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 3, 2016 Share Posted March 3, 2016 Ja, det er mange. Veldig vanlig ved konvertering til m117 motoren. Alexander sin har det, og Henning Bruun her i klubben har dette blant annet. Henning holder vel på med dette nå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts