modzona Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Hei Som tittel sier så har jeg en m111 2.2 liter som jeg vurderer å handle kompressoren fra en 2.3liter og montere på. Tanken er å hente litt hk så billig og enkelt som mulig. Bilen skal være en lekebil på isen med sveiset diff så er det ikke rimelig plugg and play så blir den bare brukt med 2.2motoren standard. Noen som har gjort dette før å har noen erfaringer å dele? Ser for meg å at jeg må ha tak i 2.3liter dyser. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 det er jo en som selger dette som har gjort det selv så spør der du. Ellers så tror jeg du trenger å bytte trykkregulator(sitter på fuelrailen) til en som er til trykkmating. Du får å kjøpt slike justerbare som du setter i der den org.sitter hvis det skulle være et tema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Anton Posted March 10, 2016 Share Posted March 10, 2016 http://www.finn.no/65950898 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts