KjetilP Posted February 29, 2016 Share Posted February 29, 2016 Vurderer å kjøpe et diagnose verktøy som passer best til min 2003 modell S211. Ønsker at den kan justere og kalibrere Airmatic . Og kan den det er vel mye av de andre behovene også der. Noen som kan noe om dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marevan Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Star funker vel bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted March 1, 2016 Share Posted March 1, 2016 Til Mercedes er det Star og ingen annen som er fullt brukbar. Er du avhengig av å kunne bruke det på andre merker og er det meste av systemer som fungerer noenlunde bundet opp mot abonnement, leasing etc. Og vesentlig dyrere enn en kina-star Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 Hvor handler man kina-star og er den veldig lik star som BOS bruker? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Hvor handler man kina-star og er den veldig lik star som BOS bruker? Jeg kjøpte min på dhgate.com. Det er en kopi av original star med cracket programvare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted March 4, 2016 Author Share Posted March 4, 2016 Hei. Er det noe slikt du tenker på da? http://www.dhgate.com/product/2016-new-mb-star-c5-sd-connect-for-mb-diagnostic/374598916.html#s2-15-1b;searl|1720759595 Er de vanskelig å få programvare på dem? Jeg spør siden du sier at du har en cracket programvare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted March 4, 2016 Share Posted March 4, 2016 Den der vet jeg ingenting om. Jeg har C3 som er kjøpt for 5 år siden og kostet da rundt 2000,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted March 5, 2016 Share Posted March 5, 2016 Jeg har fortsatt en C4 tilsalgs for 2500,-. Komplett med Dell laptop, ledninger til flere modeller og kuffert. Selges ettersom jeg ikke får den til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KjetilP Posted March 6, 2016 Author Share Posted March 6, 2016 Jeg har fortsatt en C4 tilsalgs for 2500,-. Komplett med Dell laptop, ledninger til flere modeller og kuffert. Selges ettersom jeg ikke får den til. Hei. Hva er det du ikke får til på den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gujoni Posted March 11, 2016 Share Posted March 11, 2016 Til dere som har sendt meg PM. Grunnet sykdom må jeg sette salget av diagnoseutstyret litt på vent. Beklager at jeg ikke har svart på PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts