Olaf Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Jeg har noen deler som fulgte med en haug med W123-ting. Jeg vil gjette at den er til en W124, men jeg trenger bistand for identifikasjon av lukkeren. Den er produsert av VDO, men jeg kan ikke finne noen delenummer noe sted, utenom det som står stemplet på: B33 og 3.94. Førstemann med forslag til ID får også en god pris hvis vedkommende er interessert i å overta den, jeg har bare W123 sjøl, og der passer den ivertfall ikke! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Er det ikke mulig å få bygget om denne slik at den vil lukke en 123 luke mon tro Olaf? Kunne jo vært moro Quote
Olaf Posted February 29, 2016 Author Posted February 29, 2016 Takk, Marevan, men jeg må spørre litt til: Er den for bagasjelokk på sedan, eller for luka på Kombi? Er det forskjell på årsmodeller, eller ble den brukt over flere år? Er det ikke mulig å få bygget om denne slik at den vil lukke en 123 luke mon tro Olaf? Kunne jo vært moro Ja, men den må sitte inne i luka, og jeg vet ikke om jeg vil ha mere vekt der. Jeg tror heller jeg ville hatt en knapp inne i bilen som åpner bakluka! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
modzona Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Kun stv som er levert med softclose lås på 124. Quote
Recommended Posts