Blostrupmoen Posted February 28, 2016 Posted February 28, 2016 Noen som har tenningslås til diesel 123 å selge? Quote
Atmobil Posted February 28, 2016 Posted February 28, 2016 Jeg har kanskje, kan sjekke i morgen. Quote
Olaf Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Er de forskjellig fra bensin? Jeg trodde de var like på alle. Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Blostrupmoen Posted February 29, 2016 Author Posted February 29, 2016 På tenningslåsen til diesel så sitter det en vakumkobling som stopper motoren Quote
Olaf Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Javel, takk for info. Jeg har noen tenningslåser liggende, men de er nok bare for bensin. Skal sjekke. Med vennlig hilsen, Olaf Har sjekket, de er bare for bensinmotor, uten vakumuttak, Sorry! Quote
Blostrupmoen Posted February 29, 2016 Author Posted February 29, 2016 Den er god, takk for sjekken Quote
Olaf Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Litt merkelig at de ikke bruker samme tenningslåsen, for jeg ser at vakumuttaket er skrudd på med 2 skruer. På 'bensinlåsene' er det jo tydelig plass for uttaket i støpegodset, men den er ingen hull for skruer eller annet. Det hadde jo vært enklere å bruke samme låsen med en blindplate skrudd på isteden. Nåja... For andre som lurer så ligger det bilder her: http://dieselgiant.com/repairignitionlock.htm Med ettertenksom hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts