merc123 Posted February 27, 2016 Posted February 27, 2016 Heisann, har ett problem med baklysene på min w124. Alle lysene bortsett fra kjørelys bak funker. Bremselys, ryggelys, blink og skilt lys er i orden. Har byttet pærer og sjekket sikringer og det går nok strøm gjennom dem, men målte i kontakten til baklyset og der viste det kun 2V.. Er det noen som har noe tips til hva jeg burde sjekke? Eneste jeg kan komme på er vell bryteren, men skal vel godt gjøres at den er gåen? Takk på forhånd. Quote
Tor Anton Posted February 27, 2016 Posted February 27, 2016 høres ut som du har brudd i ledningen, evt feil på bryteren. Quote
merc123 Posted February 27, 2016 Author Posted February 27, 2016 Hvis det hadde vært brudd på ledningen, skal det da komme 2 volt til kontakten bak da? Quote
Tor Anton Posted February 27, 2016 Posted February 27, 2016 Skulle egentlig kommet 12volt helt til det ble belastet. Quote
Recommended Posts