bmh300tdt Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 har skjedd nå i det siste at når jeg kjører i 30-50 km/t så kjenner og hører jeg at hele bilen vugger/hopper. kjennest ut som venstre framme, men passasjerer mener det er bak, vugginga går mer over i litt risting når jeg kjører over 50 km/t tviler på at felg er ubalansert/skeiv for har kjørt med felgene en stund, og er bare nå i det siste jeg kjenner det. bremsene er nye. rett lufttrykk i dekket, og felgen henger godt fast. prøvde å jekke bilen opp kjapt for å kjenne etter slark men fant ingenting. Quote
Tor Anton Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Hva med å bytte ett framhjul og et bakhjul?? Sjekk med et kubein på foringer. Sjekket demper?Høres ikke helt bra ut. Quote
Dan Martinsen Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Stor sjans for at det er dekket ditt som er separert i banen. Det kan skje når dekket er gammelt. Eneste løsningen er å bytte dekk Quote
bmh300tdt Posted March 7, 2016 Author Posted March 7, 2016 bakdekka mine var problemet, totalt skeivslitt. Quote
Recommended Posts