_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Hei! Har du fått med deg nye autodb.no? Virkelig på tide! Kanskje dette er starten på en bedre side enn finn.no? Quote
Toalmar Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Skal sjekkes ja, takk for informasjonen Quote
Tor Anton Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Synes det ikke er noe bedre enn den forrige versjonen jeg Quote
Olaf Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Takk for hintet, Syver! Jeg har bare så vidt sett på den, så jeg vil ikke ta stilling til om den er blitt noe bedre, men på min steinalder PC går den ihvertfall uendelig mye raskere! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
modzona Posted February 24, 2016 Posted February 24, 2016 Ganske mye bedre enn den gamle. Blant annet kan du gå i url linjen i nettleser å kopiere nå å sende til andre å de havner faktisk der du vil de skal havne. Slik var det ikke sist jeg brukte autodb. Quote
MercedesW124 Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Går veldig fint å sende link med gamle autodb Quote
modzona Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 Går veldig fint å sende link med gamle autodb Storsett alle kompisene mine som sendte meg link fra autodb klarte aldri få det til. Mener å huske at det var slik at du måtte gå på annonse nr får å få opp direkte url. Ser i loggen min at jeg fikk en autodb link 04/02/16. Til en w123. Havnet på mb når jeg trykket på linken men måtte selv lete fram i listen å trykke meg inn på annonsen. Å det sa han var en url han hadde kopiert når han var inne på annonsen. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 26, 2016 Author Posted February 26, 2016 Enig, det har alltid vært klønete måte å få kopiert url riktig der. Man må huske å gjøre riktig for hver gang. Det er ikke bare å kopiere vinduslinken. Nå er det blitt like mye useriøst på finn som det en gang var på autodb. Det var grunnen til at iallefall jeg ikke orket autodb lengre, samt at det var en klønete side. Men nå ser den mye bedre ut, og jeg håper det blir bra med trafikk der Quote
Arnfinn Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Vil nå si de har en del igjen før Finn tas igjen. Mangler blant annet den geniale linken til tilsynets eukontroll sjekk og heftelser. Hvor er Dato feltet? Kun totalpris? Mangler pris detaljer. Quote
MercedesW124 Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Kunne sjekke eu kontroll og heftelser før, ser ut som om at de har fjerna det nå. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 26, 2016 Author Posted February 26, 2016 Sikkert langt igjen til nivået på finn.no, men det er en veldig god begynnelse. Jeg begynner å bli lei finn. Det er ikke bra å ha en så stor aktør uten konkurranse. Det er konkurransen som gjør at sluttbrukeren får et bra produkt til slutt. Det gjør at dem er litt mer på offensiven og gir litt mer enn å bare ta Quote
modzona Posted February 26, 2016 Posted February 26, 2016 Finn er blitt pyton synes jeg nå etter de kjører konstant mobil versjon for alle. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted February 26, 2016 Author Posted February 26, 2016 Det tror jeg bare er en tilvenning. Tvangs kjørte klassisk versjon av og til da jeg mistet noen funksjoner på mobil versjon, men da jeg sendte dem en melding om hvorfor, så endret dem faktisk det jeg "klaget" på, og gikk over på mobilversjon igjen. Det blir nok bedre når alt er på plass. Dem har jo ikke hatt det så lenge. Jeg fikk ikke gjort om profilen på mobil versjon, men kun på PC versjon Quote
Recommended Posts